piątek, 25 maja 2012

ciepełko...

Dzisiaj moje urodzinki, całkiem fajnie spędziłam ten dzień, ale jeszcze nie koniec dnia, więc trzeba go wykorzystać jak najlepiej... U mnie przez ostatnie pare dni dużo się dzieje, dobre i rzeczy, ale też niestety złe, chociaż już powoli wszystko wraca do normy.. Zobaczymy jak będzie dalej, jestem bardzo ciekawa... Pogoda jest prześliczna, dzisiaj razem z koleżankami pojechałyśmy nad zatokę, miałyśmy tylko zamoczyć nogi, ale woda była naprawdę ciepła, więc całe się zamoczyłyśmy, potem suszyłyśmy się na pięknym słoneczku. A teraz lece do znajomych, trzymajcie się! :)

2 komentarze:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego;* zdrowia przede wszystkim, szczęścia, miłości, spełnienia wszystkich nawet tych najskrytszych marzeń;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego . ;)
    zapraszam do mnie . :)
    + obserwujemy ? . :)

    OdpowiedzUsuń