niedziela, 20 maja 2012

przestać myśleć!

Lepiej nic nie mów, wole jak milczysz. Każde Twoje słowo budzi nową nadzieje, każdy gest pobudza stare emocje, każda rzecz o Tobie przypomina. Nie, wole jak się nie odzywasz. Mimo iż moje nerwy są zszargane, a stęsknione serce nie daje zapomnieć mam nadzieje, że ten stan minie i stanę się wobec Ciebie obojętna. Próbuje się jakoś trzymać, ale wieczory są najgorsze. Ta narastająca mnie cisza nakręca mój mózg do wspominania właśnie tych chwil, tego co mówił i w jaki sposób to robił, tego co przeżywał i jak się śmiał. Tego jak niespodziewanie mnie przytulił i pocałował. Chcę przestać, ale nie potrafię...

4 komentarze:

  1. cieszę się, że wróciłaś:)
    czasem nie da się zapomnieć o niektórych osobach pomimo tego, że bardzo byśmy chcieli.
    myślimy o nich i jak na złość ich widujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się w 100 % z Tobą ...

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz zawsze łatwiej jest kiedy przelejesz na papier swoje myśli. będzie jakoś tak lżej.
    oj to nie ciekawa perspektywa. ale możesz spróbować nie zwracac uwagi na niego.
    zawsze na początku jest trudno. poza tym ludzie boją się też mówić w obcym języku, że się nie dogadają, źle powiedzą czy coś.

    OdpowiedzUsuń